Tuesday, September 11, 2012

Nasib Tak Ke Mana

     

  hye korang sihat ke????mesti korang pelik kan dgn tjuk di atas,, x lah tjuk tu sya nak bercerita pasal nasib...korang tahu x saya sudah d'pergunakan.sakit nye hati kalau korang duduk dlm diri saya sekarang korang tahu lah macam mane....kalau rasa x setia jgn lah pernah ada rasa cinta kepada org lain nanti dia akan merana kerana korang....susah juga nak cari yang setia ini.....tpi x pyh lah couple lagi bagI yang masih belajar kerana saya pernah lihat org merana dan saya boleh merasai nye.....

       bg yang baca status saya nie masih belajar yang dh berpunye abaikan..dan yang belom ag jgn pernah ada rasa nk bercouple...krana mak ayah kita atar kita ke sekolah untuk masa hadapan..kalau rasa nak  couple sangat nanti lepas universiti couple lah..mak  ayh pom x mrah

       secara konkulusi nye jgn lah bercouple lagi...

                                                      STUDY FIRST
                                                                          
               NO COUPLE
                                                                          
                                                                                        NO LOVE....

No comments:

Post a Comment